2 januari 2011

Det var nära!

Fastnade med ena ispiggen på kryckan i en korg,
tappade balansen helt,
ställde instinktivt ner den brutna foten i golvet,
lyckades trampa till lite,
kom på att jag inte får stödja på foten,
tog upp den igen, fortsatta ramla framåt,
försökte "hoppa" ikapp balansen,
föll med högerhanden in i en byrå och stannade
som tur var där! *pustar ut*
Blev livrädd, det gjorde jätteont i foten! *tårarna kom*
Staaaaackars mig! =,o(

Känns liiite bättre nu men det känns ska jag säga!
Får hoppa lite långsammare och mer
uppmärksamt i fortsättningen. =o)

6 kommentarer:

mary-ann sa...

du får ta det lugnt och va rädd om deg...kram

Anonym sa...

Du får ta det försigtigt.Så du inte bryter upp det trasiga och bryter någon arm.
Krya på dig

Anonym sa...

Anonym sa är Angelica missade det i förra inlägget

Smycka sa...

Jo, jag går mycket försiktigare nu än förut! *ler* Smärtan har gått ner men foten är fortfarande "jättekänslig" så att säga, men bra. Skulle jag bryta en arm också så vet jag inte vad jag gör... Får hålla tummarna att jag står på benen!
Kram =o)

Pärlmudden sa...

Du ska vara rädd om våran Ulrica! Så det så! Hoppas inget gick upp i foten, utan att det "bara" är ömhet och rädsla som gör värken.
Krya på dig, gumman! Hör av dig om du vill ha besök någon dag!
KRAM KRAM

Smycka sa...

Ringfingerknogen på höger hand är svullen. Det var med den jag landade i byrån. *s* Samma hand som var missfärgad efter innebandyn. *fnissar*

Kram kram =o)