14 januari 2011

Utlottning hos Sunpans


Så var det äntligen dags! Det tog lite tid..
kameran hade slut batteri, lite mycket annat att göra osv..
Men nu är min utlottning här.
Vi firar alltså att det börjar gå mot ljusare tider!!
Det jag tänkte lotta ut är en Mandala/garngömma och
en aldeles nysydd nåldyna, det blir nog en liten hemlis också.


En kommentar ger 1lott, länka och det blir 2lotter.
Skriv gärna i kommentaren om ni länkar. Senast den 31/1.


Klicka på länken så kommer ni till Sunpans stick och virk mm

6 kommentarer:

4U2 sa...

Klart jag deltar! Länkar.

Sunna sa...

jag är med, absolut

Smycka sa...

Det är sunpans som har utlottningen. =o)

4U2 sa...

Oj, det tog en stund att hitta hennes namn i inlägget. Nu har jag fixat det iaf. Ha en trevlig helg!

sunpan sa...

Hej! Kul att du vill vara med! Jag bokar 2 lotter.

Smycka sa...

Tack så mycket! =o)