30 oktober 2013

Stick och träna

 
I förra inlägget så visade jag hur fel det blev.
I detta inlägg vill jag visa att jag tänkt, lite, men tydligen
inte tillräckligt! *hahaha* Skulle ju ha gjort
en vit till innan jag satte dit den röda 
högst upp till vänster. Men, men
kan inte bli expert på 24 timmar! =o)

Gjorde provlappen i något akryl-garn jag hittade
och använde strumpstickor nr 5 kanske. 
Tänkte att det är lättast att repa ifall jag gjorde fel. =oD

När jag skulle gå från GarnMalin så hörde jag hur
några ropade på mig. *hm* Vilka var det? Menar,
alla satt ju vid bordet! *skumt*
Ja, ja, jag in till rummet där jag hörde rösterna och 
se där ja! Där fanns en koffert som det stod
rea på och dessa två snyggisarna bara log mot mig!
Asså, jag kunde ju inte bara gå ifrån dem,
det fattar ni la! *hahaha*

Vad jag ska göra av dem? INGEN aning! *fnissar*

Till stickcafét tog jag med ett nysten av
Gepard Manu 70% baby apaca, 12% lana merion extra fine 
och 38% poliammide. Använder stickor nr 9.
Och helt plötsligt så tog garnet slut! *gaaaa*

Idag var det dags för Actic igen. Denna gång skulle 
jag vara med på något som kallas för dance. *hm*
Lät lite mystiskt, men ja, ja, jag provar!

Det var megajobbigt, jätteroligt men inte för mig!
Vi skulle dansa något som kalla för crump eller någe.
Har ingen aning! *hehehe* Men kör på bara!
Det var många hopp och mycket "tryck" på ett ben och ja,
det var mycket tryck på högerdojjan som sa ifrån lite.

Känns om man säger så, men då vet jag det till nästa gång.
Dansen varade i 1 timme och så cyklade i ca 10 minuter efter.

Nästa vecka tänkte jag prova latin dance och se om det funkar.
Annars får jag väll hålla mig till cyklingen och styrketräningen.
Vore ju roligt att göra lite olika ibland. =o)

Inga kommentarer: