7 december 2013

Julstämning

Mitt fat med olika årstider. Nu råder julefrid. =o)

Igår var det inte roligt när stormen Sven kom in över
Västra Götaland! *hövva* Men, bussföraren var
jättetrevlig och körde jättebra! Tack snälla!

Idag var det julstämning i Karlsborg på Fästningen.
Jättetrevligt som vanligt!
Ni som aldrig varit på denna marknad missar något!

 Förra året köpte jag ett par örhängen.
I hår blev det en berlock i samma, fusing.

Sen har jag spana på denna löpare i hur många år som helst!
Och i år gjorde jag det! Jag köpte den! =o)

Och efter en lång dag på marknad och lite sömn
natten innan så är jag nu rejält trött! Så stå och laga
middag hade jag absolut ingen lust till!
Och eftersom jag har ledig träningsdag och
svullodag så blev det pizza! 0=oD

Det var någon mer som tyckte att valet av middag
blev alldeles ypperlig! Men, han tyckte också att
jag var väldigt självisk som käkade själv och
han bara fick kanten! *ler*
Han lade på sin största charm!

Önskar alla en fortsatt skön 
helg och fin andra advent i morgon.

Inga kommentarer: