24 december 2013

Lite julstök

 Japp! Det har hänt! JAG har lagt in sill!
Och gott blev det! =oD


Och efter det skulle jag laga lite Fritz i Lissabon.
Vi var två personer som skulle äta och som ni ser så blev 
det mat till ett helt kompani! *skrattar*
Ja, ja, det blir goda matlådor! ;)

Vad är en jul utan en minibappelsin med nejlikor?! =o)

Höll på att sy förhand på baksidan av min ena 
kviltade duk. Och för att se så litet med
linser i måste jag ha läsglasögon! *hihi*

 Nu är i alla fall den ena kviltade duken klar.
Jag är nöjd! =o)
Den andra får vänta lite. Nu har jag ont i min 
lilla tummis. =o)

Myselden är igång också!
Och härliga fina julsånger som Husbandet nynnar på
tillsammans med originalen! *ler och myser*

2 kommentarer:

Maja sa...

Här ligger dukarna på och visst ser det trevligt ut!
Vad roligt att du gillar att sy och testa så mycket!
Den där sillen!!
Oj, vad den ser god ut!
God Jul!
Kram//Maja

Soili sa...

Önskar En Riktigt God Jul till dej.
Kram ♥