21 februari 2014

Fredag

Jag har sagt till min spinning kompis Jenny att jag vägrar
att gå upp tidigt för att spinna! Och vad gjorde jag idag!?
Jo, jag gick upp, for till Mariestad och var med på ett
spinningpass som startade kl 7,30!

Det var ett jättebra pass med Patrik!
Tack för att du bjöd in mig! =o)

Tanken var att jag även skulle gå på spinningklass
ikväll vid 18-tiden. Men jag kände att en gång per dag räcker!

Levererade även benvärmarna idag.
Paula tyckte att de blev lite vida och 
jag kan ju bara hålla med!
KAN ju vara bra att prova lite
innan jag gör båda klara.

Men, jag skyller på tiden!
Jag hade ju inte så mycket tid på mig. :D
Ja, ja, hon köpte lite resårtråd som hon ska
trä igenom maskorna.

Jag kan ju inte vara perfekt jämnt! *hahaha*

Sen på kvällen idag for Husbandet, Jerry, Erica och Pontus
till China town på Kungsgatan i Skövde.
Mmmm, så gott! ;)

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: