14 december 2015

Måndag 14/12 Intervju, kalas och nystan

Tänk vad fort saker och ting ändras!
Den 4/12, 7/12 och idag har jag varit på intervju.

Och när jag satt och skrev min händelserapport till
arbetsförmedlingen så fick jag ett sms.

Det var en inbjudan till ytterligare en intervju!
*hihi*



När Husbandet kom hem for vi ut till Erika och Pontus
på kalas då Pontus fyllde år i söndags.

Himla mysigt med brasa och allt!




Ikväll tänkte jag påbörja en sjal.
Men när jag tog i mitt 288 grams nystan 
kändes den som en junior handboll!
*hahaha*

Nattinatii


1 kommentar:

Tumlaren sa...

Grattis!! Hoppas verkligen du får napp och ett jobb. Själv hade jag ställt in mig på att gå till arbetsförmedlingen på måndag, 21 dec. Men för en vecka sedan fick jag veta att jag får vara kvar till 31/7 2016 där jag är nu, på 100 %. Jag är jättelycklig! Hade visserligen sett fram emot tre veckors ofrivillig ledighet innan skolorna börjar igen och timvikariejobben kan börja igen. Då hade jag hunnit sy så mycket. Men det här är mycket bättre! Önskar dig en skön jul!