17 december 2015

Onsdag 16/12 Gardinbyte och annat

Först idag har jag bytt gardiner på "kontoret"/gästrummet,
i hallen och i syrummet som också användts som gästrum.

Sen skulle jag ta en kaffepaus och surfa lite på mobilen.
Men serrni DET ville INTE min mobil!!!

Den hängde sig och surrade som jag vet inte vad!!!
Kastade i mig kaffet och in i bilen för att fara till
Siba och hoppas att min personliga  service var där.

Han var inte där men det fanns andra också! =o)
Sen försökte Siba hjälpa mig att skaffa en ny mobil
för jag är så himla trött på den jag har! Har inte varit
annat än problem sen jag köpte den!!!

MEN, det gick inte! Var för många dagar kvar innan
abonnemanget går ut! Det vill säga över 90 dagar!

*suck* Ja, ja, hem och fortsätta byta gardiner dåra.

Bytt även i köket och i sovrummet.
Nu är det bara vardagsrummet kvar. Men till den
gardinstången vill jag köpa panelhängen.

Så det blir till att besöka Gengåvan imorgon! Jippi!

Gardin nr 3 på första bilden och gardin nr 1 på den andra
bilden har jag virkat. Den med klockorna följde jag mönstret,
nästan, ändrade upphänget. *hehe* Den andra gardinen, den
med änglar på, har jag kryssat nästan själv. 
Blev lite kort upptill men det fick bli en läxa till nästa gardin.

Har även tagit ner all tvätt som jag tvättat tidigare,
satt igång fyra maskiner och hängde innehållet.
Så att jag känner mig rätt så nöj med dagen!

Natti alla fina!

Inga kommentarer: