30 december 2015

Onsdag 30/12 Sytt, årsdag och lite roligt

Igår när jag zappade runt bland kanalerna så hittade jag
en av mina gamla favoriter som barn!
Sju brudar - sju bröder

Tänk på djuren imorgon!

Idag har jag sytt färdigt årets sista kvilt!
Jag slet i ytterligare tre timmar med kantningen
för att hinna färdigt innan året är slut!

Jag är ju inte riktigt klok dåra! Fast det visste ni
redan innan i och för sig!
När jag kantar så gör jag något med hörnen!
De blir jättefula! Så när jag kommer till det
fjärde hörnet så kommer jag på att SÅ ska
jag ju göra!!! *morr*

Ja, jag är som jag är!
Jag sprättade tre hörn och gjorde om dem!
Nu blev jag nöjd!

Nu ska jag bara försöka få upp min andra 
gardintång i syrummet så ska jag hänga denna
på väggen som en bonad! =o)

Idag firar mitt Husband och jag 14 som förlovade!
Älskar honom till månen och tillbaka!

Dessa fina örhängena fick jag i present när han kom hem!
Tack Älskade!

Vi for hade även bokat bord på vår favorit restaurant!
Mycket gott som vanligt!

~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~




~ ~ ~ ~ ¤ ~ ~ ~ ~

Kommer troligen inte att fara ut här imorgon 
så jag önskar er alla 



Inga kommentarer: