9 december 2015

Onsdag 9/12 Ljus, träning och garn

Har gjort lite fint i vardagsrummet också.
Lite nya ljus och tomtar.

Idag blev det en power walk!
Började bra!
Låg på 9,44 min/km men den sista halvtimmen
så orkade jag inte längre! *hahaha*

Benen värkte, höftlederna gjorde ont, sätesmuskeln 
gjorde sig påmind rejält och ja, jag började få känningar 
av blåsor på hälarna!
Ett jädra gnöl!

Men, sanningen är att jag är helt slut i benen ännu!
*hahaha*

Känns bra i alla fall! *tummen upp*

Varför gick jag?
Jo, den lilla vita V40 var inne på service och
bussen går inte dit jag vill. *hihi*

Så, första besöket gick till GarnMalin.
Där blev jag med mer reflexgarn och bollar.

Garn: Breative Glüh Würm Chen,
Glowworm Luciole, 100g/110 m
54% akryl, 30% ull, 16% glasfiber
Virknål: Nr 8

Tänkte köpa en ny favvovirknål men de var slut!
*buhuuu* Så det fick bli en substitut!
Hoppas den funkar lika bra som den andra!

Sen gick jag till TeamSportia för att kolla på
nya spinning skor. De hade ringt och sagt att
de fått in i min storlek.

Mina spinningskor gick ju sönder och jag
behövde nya. I och med att mina gått sönder
efter bara sex månader så fick jag nya skor.
Jättebra!

 Så här mysigt och fint blev det i vardagrummet ikväll!
(Denna bild ingen blixt)

(Denna bild med blixt)

Nu har jag jätteont i högra sätesmuskeln,
annars mår jag faktiskt bra!

Inga kommentarer: