13 december 2015

Söndag 13/12 Barnbarn, julmarknad och jobb

Idag fyller denna kille 8 månader!
Grattis lille vän! <3 p="">

Idag var det min sista marknad för i år.
Denna var i Skövde, Valhall.

Här har jag inte fått upp extra belysningen så
reflexmössan lyser i blixten! *hihi*

Mitt kära Husband följde med mig idag också!
Tack älskade!

Här har jag fått upp extra belysningen och då är
reflexmössan svart! *hehe*

Efter julmarknaden som slutade kl 17 for Husbandet
och jag ock käkade på China Town här i Skövde.

Så vid 20-tiden fick jag äntligen mitt första kaffe!
Detta inmundigas till adventsmys!

Och efter det hamnade jag i soffan igen!
Här håller jag på att nysta upp lite garn för jag
virkade färdigt en tubhalsduk idag.

Och det blev lite garn kvar så min älskade
stjärnfilt växte ett halft varv! *hihi*

Och 50 min senare var 288 g Kauni garn färdig nystat!
(Garn jag köpt i Tallinn.)

Detta nystan ska bli en ny stor sjal.

Imorgon vid nio tiden ska jag på en intervju till.

Nu är det sängen som väntar!
Nattinatti alla fina människor!

Inga kommentarer: