8 december 2015

Tisdag 8/12 Barnvakt och virkat

Natten till tisdag och hela dagen idag har jag varit
barnvakt åt denne lille sötnosen!

Att käka med hela ansiktet hör ju bara till liksom!
Men, jag måste erkänna att jag är rätt så mör just nu!
*hahaha*

Idag fäste jag trådarna i en rosa reflexmössa och 
sydde på en boll. *hm* Undrar om inte jag behåller denna!?

Garn: Breative Glüh Würm Chen,
Glowworm Luciole, 100g/110 m
54% akryl, 30% ull, 16% glasfiber
Virknål: Nr 8
Design: Egen, frihandsvirkad 

Garnet är köpt i Tidaholm,

Buhuuuu, min favvonål har rymt!
Det går i och för sig att virka med denna också,
men den andra var tjockare i skaftet.

Ja, ja, shit happens!
Blir ju lite så när man har med sig handarbetet till
marknader och sen ska försöka packa och få med sig
allt hem igen! *hm*

Ja, ja, får vällan gå till GarnMalin i Skövde för att
köpa en ny! Himla otur! =o)


Inga kommentarer: