16 december 2016

Fredag 16/12 Backlog

Torsdag 8/12
Vänster armen fick de sista linjerna
och skuggningarna.

Jag är jättenöjd!

Denna text sitter på höger underarm på insidan.
"Du vet mitt namn, men inte min historia..."

Den är inte riktigt färdig än, men det blir nästa år.

Gjorde en till men den har inte läkt än så visar
den lite senare. 

Lördag 10/12
I lördags var jag i Forsviks Bruk och sålde.
Min vän från Ulvåker scrapparna var med, Annette.

Tack för en trevlig dag!

Här är jag i full färd med att sälja grejs.
Annettes foto

Annettes text från hennes facebooksida:
Hjälper kompisen i hennes monter. Enormt mkt folk 
de köar i stort sett för att komma fram. Skitskoj!

Här gör jag visst också något.
Annettes foto

En massa virkade tubhalsdukar
och några stickade muddar.
Annettes foto

 Dekorerade även lite i fönstret.
Annettes foto

Det bjöds på musik.
Annettes foto

Och trevlig sång!
Annettes foto

Tisdag 13/12
Nu är jag på date med Löpugglorna på
The Bishops Arms och käkar lite god mat.

Kom en liten bit på min poloponcho.

Garn: Kauni från Tallinn
Virknål: nr 5
Mönster: Ulricas Design

Onsdag 14/12
I onsdags hade jag glöggmingel i Karlsborg i
ABFs lokaler. Jag jobbar ju där numer.

Tog med lite handarbete för inspiration och det
kanske fungerade. Visa några nya böcker ifall
de är intresserade av att starta en läscirkel.

Eftermiddagen var jättetrevlig!

Ni som funderar på om ni vill starta en
folkbildningsgrupp eller en cirkel
får ni gärna kontakta mig så hjälper 
jag er så gott jag kan.

Jag tillhör ABF Skaraborg.



Inga kommentarer: