3 december 2016

Lördag 3/12 Blandat

Måndag 28/11
Idag har jag sytt några barnbyxor storlek 62.

Pris  149 kr styck + porto.

Pris  149 kr styck + porto.

Pris  149 kr styck + porto.

Pris  149 kr styck + porto.

Pris  149 kr styck + porto.

Sydde även 4 svarta tubhalsdukar.

Pris 159 kr + porto.

3 kvar - 1 såld

Tisdag 29/11
Idag gick jag på upptäcksfärd i Tibro!
Hittade till torget! 😊

Sytt 2 vita och 2 gröna tubhalsdukar.

Pris 159 kr + porto.

Onsdag 30/11
Har vikar Stjärnmuddar - 2 par rosa och 1 par röda.

Pris 175 kr styck + porto.

1 par rosa kvar - 1 par rosa sålda
1 par röda kvar

Torsdag 1/12
Har gjort ett kort på beställning.
Blev väldigt nöjd!

Här har jag provat en ny teknik, vik-kort.
Tyckte det var roligt så jag gjorde ett till. 😊

Här är min röra!
Ja, det är jätterörigt och fullt av massa grejs! 
Men, jag vet vars de mesta finns faktiskt! 😜
Min over lock står på skrivbordet, och
min rolls roys står till höger på golvet.

Dessa har fått göra plats åt lite scrapbooking.

Lördag 3/12
Japp, då var det dags igen!
Detta blir mitt 8e år som jag medverkar på
Julstämning i Karlsborgs Fästningskyrka.

Tycker att det är så himla trevligt och 
roligt att vara med!



Inga kommentarer: