29 december 2016

Onsdag 28/12 Rörig helg!

 Ja, julen har varit allt annat än fridfull här!

Först förlorade jag min älskade lilla Momo den 20/12.

Sen kom Bea (BeNiLo) med sin familj 
ner från Stockholm 23/12.

På julaftonskväll fick jag köra Husbandet
till akuten på KSS här i Skövde!

Han har haft ont i gallan sen i tisdags och
nu hade han jätteont! Han blev självklart
inlagd! De gjorde ultraljud dagen efter
och han blev uppsatt på den akuta operationslistan.

Den 25/12 for BeNiLo och jag till Erica (ErPoLe) 
och hennes familj i Skara. Efter det besöket for
BeNiLo och jag till KSS och hälsade på Husbandet.

Den 26/12 åkte BeNiLo upp till Stockholm igen.
Jag for till Husbandet på KSS.

Av någon anledning så togs Husbandet bort
från den akuta operationslistan TVÅ gånger! *suck*

Men i tisdags var det då äntligen dags
för mitt stackars pinade Husband att få 
operera bort den däringa dumma gallan!

Jag kom till KSS kl 14 och kl 17 kom han
upp till avdelningen igen. *pust*
Som tur var hade jag ett par nya sockar
på stickorna som räckte hela tiden!

Nu är det äntligen gjort!

Och idag har han fått komma hem!
Ordningen är återställd!
Han har självklart ont men mår efter
omständigheterna bra! Det var som tur var
fyra titthål, en för kamera, en för ljus
och två för verktyg.

Inga kommentarer: