14 februari 2017

Tisdag 14/2 Alla hjÀrtans dag

💗 Idag har jag swishat till bĂ„de 
hjĂ€rtebarn och 
bröstcancer fonden đŸ’—

Önskar er alla en fortsatt 
fin Alla hjÀrtans dag

Älskar som sagt tulpaner!
Inget filter! =oD

Eftersom mitt Husband arbetar i Kina just nu
sÄ köpte jag mig ett par kompressionssockar
till mig sjÀlv! =oD

Firade Àven Alla hjÀrtans dag med
ett hÀrligt spinning pass med Actic
Arenas fina Julia! Hon var skadad men
fixade att köra i alla fall! Tack snÀlla!

Fick ett super bra pass i alla fall!

~   ~   ~   ~   ¤ ~   ~   ~   ~

Ulricas Design sÀljer ljus med text.
De Àr 15 cm höga och finns i ett exemplar var.

De kostar 37 kr styck + porto.



Ljusen pÄ kanterna Àr 10 cm höga och kostar 32 kr + porto.
Ljusen i mitten Àr 15 cm höga och kostar 37 kr styck + porto.



Inga kommentarer: