12 mars 2017

Söndag 12/3 Blandat

Fredag 10/3
Börjat på en sjal med rombmönster.
Jätterolig att göra!

Garn: Cotton flower
Stickor: 5
Mönster: Design Nina Sagulin, nysta.se

Idag kom även min lilla Mamsing på besök!
Så roligt!

Lördag 11/3
Idag blev Husbandet bortrövad av två av sina tre barn!
Bea kunde inte komma ner till Stockholm tyvärr.
Så Jerry och Erica fick röva själva. 

Min lilla Mamsing och jag var med på noterna!
Husbandet fick en flygning av barna!
Något han velat göra länge!
Han var jättenöjd och vädret var strålande!

Och självklart hann lilla Mamsignen och jag in 
en megasnabbis till Gengåvan! *haha*
30 minuter! Vad säger ni om det! *hehe*

Söndag 12/3
Idag är det ca 4 dagar kvar till vår underbara semester!

Och här är jag ca 20 år och oförstörd! *hihi*

Mina barn i Danmark och Legoland.

Kommit lite längre på sjalen.

Garn: Cotton flower
Stickor: 5
Mönster: Design Nina Sagulin, nysta.se

Inga kommentarer: