26 april 2017

Onsdag 26/4

Lördag 22/4
Lekte lite med snapchat! *hihi*

Time for jacuzzi and some wine.

Söndag 23/4
Idag var Husbandet och jag ute och lufsade, gick.
Inte gick det fort men det var mysigt!

Efter promenaden så provade jag decoupage för
första gången! Inte blev det perfekt, men det var roligt!

Måndag 24/4
Idag har jag lagat lite middag!

Recept
ca 1 kg nötfärs
2 burkar majs
chilli pulver
cayenne peppar
salt
vitlökskrydda/2 klyftor
soya

Kläm ut vitlöksklyftorna i stekpannan och 
bryn med nötfärsen.
Krydda efter behag. Jag brukar krydda till starkt.
Häll i lite soya.

Man kan ha salladsblad till, tacobröd eller ris.

På kvällen blev jag jättetrött och jättefrusen
så det blev en tidig kväll! Påklädd!

Kan ju säga att jag vaknade ca 4 timmar senare
och var lite väl varm! *hehe* Då var det bara att strippa!

 Tisdag 25/4
 Idag var det då tisdag igen och dags för lite träning!
Idag blev det 30 minuter styrketräning och 
en timmes spinning med Actic Arenas Julia.

Tack för ett härligt pass!

Onsdag 26/4
 
Ikväll var det dags för lite scrapbooking i Ulvåker
utanför Skövde. Himla trevligt! Idag blev vi hela
9 personer som var där!

Detta blev mitt resultat av kvällens utmaning,
ett "Grattis på morsdag" kort.

Utmaningen var att använda en bild med
blåa blommor.

~   ~   ~   ~   ¤  ~   ~   ~   ~



Inga kommentarer: