29 maj 2017

Måndag 29/5 Scrapbooking och träning

Fredag 25/5 
Gick en runda med mitt Husband i solen.
Jätteskönt!

Lördag 26/5
Idag skickade jag iväg en barnfilt till gruppen
som försöker sig på ett rekord i mormorsrutor på facebook.

Skickade iväg en filt till som jag virkat med Annette,
men den kan jag inte 
visa här en för den är hemlig! =oD

Sen har jag också varit på en Försommarscrap maraton
i Ulvåker igen, i Altunas bygdegård.

Så himla roligt att träffa folk och få utvecklas!

Korten ovan kostar 25 kr + porto.

Korten ovan kostar 25 kr + porto.

Korten ovan kostar 25 kr + porto.

Lördag 27/5
Här ovan är vad jag lyckades göra idag!
Inte lika många som igår, men i alla fall!

Söndag 28/5
Här är min lilla Mamsing!
Grattis på morsdag kära lilla Mor!

Jag älskar dig kära lilla mor!

Måndag 29/5
"Prommis med Jonny och 7 HVETES värk i benhinnorna!

Nya skor säger jag!!!

~




Inga kommentarer: