2 juli 2017

Lördag 1/7 Träning, kviltat och scrapbooking

Tisdag 27/6
Idag gjorde jag det!
Jag körde tabata cardio på altan!

På med bra musik och go go go!
Gjorde 9 olika övningar och det kändes gött!

Börjat sy på en handarbetsväska på beställning.

Onsdag 28/7
Idag klippte jag gräsmattan!
Japp träningsvärken bara skrek! *hahaha*

Idag fixade jag till handtagen på bagen!
Blev väldigt nöjd!

 Lördag 1/7
Idag var det sommaravslutning hos Skövde Scrapparna!
Jag var inte med på någon utmaning utan jag körde
scenescape/scenestamp. Blev nöjd!

25 kr styck + porto

Idag sydde jag ven klart handarbetesbagen!
Denna är lite högre för vanliga stickor.
Det finns fyra fickor för långa stickor, 
fyra fickor för virknålar, ett fack
som man kan lägga sax och måttband i
samt ett nyckelband

Blev jättenöjd!

Är du intresserad av en tygbag är det bara
att maila till mig: ulricaea@yahoo.se.

Gör dem som vanliga väskor eller
till handarbete. Du väljer!

Inga kommentarer: