17 januari 2015

Fredag 16/1 och lördag 17/1 Middag och skapande

Igår hittade jag lite bilder på mig själv! =o)
Bild 1. ca 7 månader
Bild 2. 2 år
Bild 3-4- 3 år.

Igår hade vi även lite matgäster.
Vi bjöd på Fritz i Lissabon.

Idag så åkte Husbandet till Kina för jobbet.
Vägen till och från Landvetter var inte den bästa!
Men, Husbandet är på väg och jag är hemma. =o)


Ikväll kom så äntligen lusten att skapa!
Jag sydde och sydde och sydde!
Jätteroligt!

Gjorde min första knapp!
Himla roligt!

Resultatet blev en ny väska till min skärmatta.

Fram- och baksida är Scrappiga stjärnor mönster
som jag lärt mig av Majas Paradis.

Väskan, fickan, fodret, innefickan och
mått har jag designat själv. 

Jag är jättenöjd! =o)


Go kväll!

1 kommentar:

Maja sa...

Ja!
Klart att du ska vara jättenöjd!!!!
Vilken snygg väska!!
Det ser du, Ulrica!
Lite tid bakom symaskinen och så är man på G igen!!!
Glad att jag "vågade" kolla!
Ha en bra skaparsöndag!!!
Kram//Maja