26 december 2015

Lördag 26/12 God fortsättning

Onsdag 23/12
Lite badrumsmys

Torsdag 24/12
Klev upp ganska tidigt för att steka
prinskorv och koka ägg.

En liten julnisse

Denna bild skickades till mig av Bea.
Lokes första möte med tomten! *hihi*
"Å vem är du da?"

Mitt älskade Husband!
Jag älskar dig!

 Fredag 25/12
Mina älskade barnbarn, bonus eller inte,
älskar dem båda!

Julkort till Bea, Nicklas och Loke

Julkort till lilla Mamsingen

Julkort till lilla Momo

Fyra julkort till mina syskonbarn.
Alla fyra såg likadana ut på framsidan,
nederst till vänster två stycken och till höger två stycken.

Julkort till Erica, Pontus och Leo
(julgranskulorna är knappar)

Julkort till Jerry

Julkort till Sonja och Bengt
(svärmor och man)

~ ~ ~ ~ ¤  ~ ~ ~ ~ 

 
Var tvungen att leta fram alla mina skydd för nu
börjar det bli jobbigt igen!

Här är nästan alla jag har! *hehe*

Den svarta är den jag använder mest och den
hudfärgade använde jag för några år sedan.

Liiite tajt nu kanske när man ökat lite
i volym. Men, det får jag väll jobba på då!

Får nog kontakta läkare igen i alla fall.

~ ~ ~ ~ ¤  ~ ~ ~ ~ 

Önskar er alla en 
God fortsättning!

Inga kommentarer: