6 december 2015

Söndag 6/12 Lugnt

Igår var det dags för julstämning i Karlsborg.
Detta var mitt åttonde år på denna julmarknad!
Den är jättemysig.

Och som ni ser på bild två på övre raden så ser
ni att Husbandet var med mig denna gång.

Vi var jättetrötta efter denna dag.

Såhär blev reflexmössan med tofs eller ja, boll mer. =o)

Garn: Breative Glüh würm chen,
Glowworm Luciole, 100g/110 m
54% akryl, 30% ull, 16% glasfiber
Virknål: Nr 8
Design: Egen, frihandsvirkad 

Igår höll jag på att tappa två av mina naglar så jag fick,
ja plåster av min vän Nettan. *hihi*

När jag fått av alla naglar så såg jag att det gått lite
för mycket på pekfingret. *hm*
Ja, ja, fick sätta på en grej så jag fick en hel nagel igen.

Det blev ett röda julnaglar med glitter och
fyra röda stenar per finger.

Och efteråt smorde jag in mina händer med
handkräm från Herbalife.

Idag är det även andra advent.
Och då tänder vi det andra ljuset.

Dagen har gått i lugnets tecken
Fick lite besök av lilla Leo och mamma Erica.

Inga kommentarer: