1 januari 2016

Fredag 1/1 Lite blandat

I torsdags köpte jag en liten partyhatt på Coop Xtra.
Den var jättesöt tyckte jag! *hihi*

Naglar
Det blev lite nyårsnaglar också! *hehe*

Middag
Det blev tyvärr ingen bild på maten denna gång.
Men jag gjorde fläskfilée med potatisgratäng.

Penslade fläsfilën med honungsgrillsås från Caj P´s
och stekte den. Sen var det ju bara att ställa in
potatisgratängen i ugnen och fram med 
svartvinbärs gelén.

Glömde mina brysselkål och andra 
grönsaker! *hahaha*

Till detta drack jag ett glas vin med shiraz-druvan i.

Nostalgi
Idag har jag suttit och kollat tillbaka lite i min blogg.

Restgarnsfiltens "födelse".
Den 7/8-2013 började jag på en restgarnsfilt.
Här är det bara garner jag köpt i Tallinn.

Och så här stor är den idag!
Bilden är tagen 2015-11-09.

Ha en fortsatt fin eftermiddag!

God Fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer: